mardi 28 août 2007

Ordlös Onsdag


Hitta andra Ordlösa onsdags foton hos Nejma

11 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Benny Jenny kommenterar foto (även om det är en ordlös onsdag).
Det är en kväll i Oslo, en flaska vin och en bräda med tapas, brinnande ljus och september luft.
Gott minne.

Admin a dit…

Här är mysfaktorn hög - så där är hösten som bäst.

Nässelblom och choklad a dit…

Fin bild. Här drog isande höstvindar förbi just igår, så just nu känner jag mig i stort behov av vin, tapas och ljus. Härlig stämning!

Anonyme a dit…

Mmmmm. Ser mysigt ut. Gott med ett glas vin.

Carin a dit…

Ja, man kommer verkligen i mysstämning!

Tiger a dit…

Det ser verkligen franskt ut! Får mig att sakna min tid i Paris... O sen är ju vin inte så lite gott! ;)

Sofia Eriksson a dit…

Ett glas rödvin skulle smaka gott mot kvällen! :)

Åsa a dit…

Åhh, vad jag är avundsjuk, har bott ett år i Frankrike och får en stark längtan tillbaka.

Nejma a dit…

Myspys! Bara en öppen spis som fattas, sen är allt komplett. *s*

Krokofanten a dit…

Hej, bor du också i Paris? Vad gör du för något?

Kent Filppu a dit…

Vin är nästan lika nödvändigt i Frankrike som Vodka i Ryssland eller hemkört i Norrland. Vissa platser kräver att man dricker vissa drycker.