mercredi 19 septembre 2007

Dagens femma

*Nya brallor som sitter fin-fint
*Möte med min onkolog, hoppas pâ pepp
*Fin i hâret
*Jag skall gâ pâ GAP efter mötet med Dr C
*Tacksam för mitt liv

3 commentaires:

Mia a dit…

*håller tummarna* och tänker på dig idag!

Kram!!

Anonyme a dit…

Hoppas att allt gick bra idag! Och att du hittade nåt fint på GAP. Hur gick det annars med dotterns skolväska som låg dumpad i vardagsrummet? Fick den lufta vingarna lite utanför fönstret? ;-) Lillkillens förbenade småbilar har varit på väg i soppåsen flera gånger, men då har de minsann snabbt plockats in i korgen igen.

Du som annars har så ypperlig musiksmak... :) Vad tycker du om Sean Kingston? Hans låt Beautiful girls är den som snurrar på YouTube här just nu.

Nu ska jag kolla in vad som händer i Ufolandet på Aff.
Kram igen sötnos

Lillie plein damour a dit…

Gulel Mia och Milou!
Tack för tankarna. Ja det gick bra, jag är lättad och jag mâste âka och hämta tjejerna, vi hörs i morgon tjejer.
Kram