jeudi 27 septembre 2007

Jag gillar inte att sâra dig

men jag orkar inte lâtsas som om allt är bra.
Sâ länge du inte förstâr sâ vill jag inte vara med.
Jag förstâr inte varför de vill komma hit fredag eftermiddag och vara med mig,
vi har ju inget att säga varandra
Nej, möts upp i stan och âk sedan ned tillsammans
Jag vet att du vet att nâgot är fel
Men vad?
även om jag försöker vara trevlig sâ är det aldrig nog
Jag tror att det är jag som är problemet

4 commentaires:

Boel a dit…

Coucou Lillie Happiness, Ibland sitter ärren på dom andras fingertoppar. Det behöver inte vara du som sårar.

Boel a dit…

Coucou Lillie Happiness, Ibland sitter ärren på dom andras fingertoppar. Det behöver inte vara du som sårar.

Boel a dit…

Hoppsan, jag blir för ivrig med knappen.
Därav två inlägg.

Lillie plein damour a dit…

Ingen fara.
Ja du har rätt.
Jag tror att jag sârade men jag sa ingenting. Varochen mâste hitta sin egen väg och förstâ andra.
Kram