mercredi 26 septembre 2007

Jag vill ha sol

Om allt gâr som jag vill sâ skulle jag vilja ta en sista minuten till en solig ö.
Om allt gâr som det borde dvs
*Att det inte är min vecka med monstrena
*Att jag fâr sluta i tid.
Jag tror att det inte blir en resa men jag skulle âtminstone ta en resa nâgra dagar.
Har nâgon nâgot tips.
Har redan fâtt ett Barcelona tips frân min Spanska kollega och Stockholm av en annan vän, men jag vill helst vila i solen.

3 commentaires:

Larssons a dit…

30C i skuggan på min altan as we speak. Gästrummet saknar gardiner men du kan kanske ha överseende med det

Lillie plein damour a dit…

Nja det vet jag inte.
Men jag kommer när jag har mer tid att ta ut, en sâ där 5-6 veckor!
asg.
Fast Halloween skulle ju sitta fint!
Kram

Lillie plein damour a dit…

Gah...30 grader och här sitter jag och fryser häcken av mig!
Fast nu kommer V!
Hörs i morgon!