dimanche 9 septembre 2007

Lyckad lördagkväll

Vi sâg teaterpjäsen, le Clan des divorcés och skrattade gott, men sâg fel pâ tiden sâ vi kom en timme för tidigt.
Vi gick till en liten bar café och tog en kir i väntan , mysigt att sitta och se pâ alla som gâr förbi eller cyklar förbi.
Fin kväll.

4 commentaires:

Anonyme a dit…

Tack för din kommentar inne hos mitt!
Det är kul med nya besökare och jag blir glad när du säger att du tycker om mina bilder!!!
Trevligt ställe det här....ska ta mig en närmare titt nu...ha det bra!!!!

Lillie plein damour a dit…

Varsâgod.
Jag gillar foton och tar gärna en cyberkaffe med trevliga personer!

Nässelblom och choklad a dit…

vad kul att er kväll blev lyckad. Med en kir på caféet innan låter det som att er förtidiga tid, bara blev extra trevlig!

Lillie plein damour a dit…

Ja det blev en lyckad lördag kväll. Jag gillar att slâ mig ned pâ ett café i Paris och bara spana! Man ser sâ mycket olika folk sâ det är otroligt!