mercredi 10 octobre 2007

Askim

När jag säger att jag växt upp i Askim sâ vet ingen vart det ligger, men nu vet man nog det tack till Tv-serien Gynekologen i Askim

Jag har inte sett serien sâ jag vet inte var den gâr för.

Nu är vi tvâ frân Askim, jag och Gynekologen!

4 commentaires:

Anonyme a dit…

Jag har varit i Askim! Då har jag ju nästan hälsat på hos dig. :) Sommaren 1988 så var jag gravid med dottern och på husvagnssemester med maken. Vi bodde på Askim camping. Mina föräldrar har en fin husvagn som vi lånar ibland. Men jag fick inte åka några häftiga karuseller på Liseberg den gången pga maggen.
Nu måste jag hämta lillkillen från ett TJEJkalas! Det ska börjas i tid... :)
Kramen

Lillie plein damour a dit…

Ja, just det Askims Camping...det är lite förstad i den campingen tycker jag.
Hoppas att du mâr bra och kissa nu pâ stickan och rapportera här!
Kram

Larssons a dit…

Du är så subtil lillie:)

Anonyme a dit…

Vad svamlar du om... Kissa på stickan? Är det nån svensk/fransk sed för att hälsa nån välkommen!? Då tycker jag nog att vanliga hederliga kindpussar är trevligare. ;-)
Jag mår annars finfint, är bara himla förkyld ännu.
Kram igen