dimanche 21 octobre 2007

En pist

Jag har en pist, nâgon viskade i mitt öra att jag kanske lider av "Efter-stress" som jag fick efter min sjukdom.
Jag är alltid trött och V kläckte ur sig i gâr att det är ju bara att ruska pâ sig och inte vara trött!
*Sparkar pâ benet*
Om det finns nâgot dumt att säga sâ frâga en man, han kan alltid komma pâ nâgot dumt att säga!

5 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Le syndrome de stress post-traumatique

Unknown a dit…

Männen kommer frân mars.........du vet nu hur du utmärkt kan använda hans kommentar när tillfälle ges. Jag fick vänta ett âr men till slut sâ fick jag in den. He he

Larssons a dit…

De har den talangen ja!
Slungar över en stenhård Donut på V. Kram

Lillie plein damour a dit…

angers1992
Japp, kan man kalla det talang?
;-)
Kram

Lillie plein damour a dit…

PS, I tisdags var jag pâ Starbucks i Paris och tog en bagel en Macchiato Caramel och en dounut.
DS Yummy