mercredi 24 octobre 2007

Ett samtal kan ändra en kväll

I gâr ringde jag en kompis som jag inte pratat med pâ ett par veckor och det visade sig att hon varit jättedâlig och inte orkat att höra av sig
Vad hon har vet vi inte än
Jag är orolig.
Mer information pâ mândag
Carpe Diem

3 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Fånga dagen, det är verkligen precis det man ska göra. Ändå är det ibland så svårt att se hur underbar vardagen faktiskt är för det mesta.

Lillie plein damour a dit…

Ja, tänk om man tog mer nytta och lycka av dagen i stället för att gâ och oroa sig

Boel a dit…

I Frankrike får ni tydligen veta vad ni har. Det är i alla fall bra. Frankrike har Europas bästa sjukvård. Jag var till doktorn idag och fick en diagnos efter fem minuter. Icke behandlingsbart. Hallå. Måste jag flytta tll Frankrike?