mercredi 24 octobre 2007

Ordlös onsdag

Flera Ordlösa onsdags bilder hittas hos Nejma

12 commentaires:

Anonyme a dit…

Det är lite grönare i frankrike än här. Fick skrapa bilrutorna i morse.

Lillie plein damour a dit…

Bilden är tagen i lördags morse dâ det var en fin och solig dag, det är fortfarande soligt men vi hade frost här i morse.

Anonyme a dit…

Vad är frost? :)

Nässelblom och choklad a dit…

Mmm, här vill jag promenera. Landskapet ser så mjukt och vänligt ut.

Pumita a dit…

Det var rätt många fallna löv här också. Härligt promenadväder.

Åsa a dit…

Härligt med solig höst :) Det tar liksom längre tid och löven hinner skifta mer i färg innan de försvinner.

Admin a dit…

Håller med Nässelblom och choklad, det ser verkligen promenadvänligt ut.

Della a dit…

Ja, här kan jag också tänka mig att gå. Sparka kring lite i löven.

Anonyme a dit…

Bilden inbjuder till lek och spring i benen. Fint!

Anonyme a dit…

Åh, vad fint! Här är det betydligt mer höstlika färger nu.

Boel a dit…

Jag har förstått att du bor med utsikt till denna vackra park! Fin bild!

Nejma a dit…

I den parken skulle jag vilja springa runt och leka kull. Här där jag bor finns INGA parker alls. Saknar verkligen det gröna och möjligheten att springa fritt. Men men, man kan ju inte få allt här i världen....