mardi 16 octobre 2007

Höga klackar

ny jacka och starbucks
I kväll skall jag möta en av mina vänninor i Paris, vid Gare St Lazare sedan gâr vi till vârt Brasserie och tar ett glas Champagne och sedan springer vi till Starbucks och äter light och tar en onyttigt smarrig kaffe innan vâra väger skiljs ât.
Vi träffas sällan men vi vet var den andre är ,ALLTID
Det är en betong vänskap, vi vet att vi alltid kommer att vara tillsammans, men vi hörs inte av
varje dag och jag har svârt att skilja pâ hennes 8 syskon.

4 commentaires:

Mia a dit…

Heja betongkompisar!! Hoppas ni får en härlig kväll.

kram

Lillie plein damour a dit…

Hej!
Tack gumman, det hoppas jag med, kort men intensiv.
Kram

Anonyme a dit…

Om jag köper en kaffe här får jag var med på ett litet hörn?
Kram

Lillie plein damour a dit…

Japp alla fâr vara med.
Visst vad det gott?