mercredi 28 novembre 2007

Klubb för oorganiserade människor

Det skapar jag nu, vem vill vara med?
Vi som gâr upp för trappan utan att ta med oss toa papper till övriga toaletter och fâr gâ ned igen för att hämta papper,
Vi saknar organisation i allt, nästan.
Vi är inte multi taches!
Jag kan ofta bara koncentrera mig pâ en sak ât gângen, min chef vet inte om det...än.

5 commentaires:

Mia a dit…

Du menar som har med sig sonens skolväska hem från skolan på morgonen efter att ha lämnat honom? Eller alltid ställer glassen i kylen, eller som konstant letar efter sina nycklar?? *skriver på*

God morgon, försöker vakna med en kopp kaffe.

Svensk chekchouka a dit…

asg. jag vill vara med!

Lillie plein damour a dit…

Ja, precis *lättad att veta att jag inte är själv* i bland när jag sitter i bilen sâ tittar jag tvâ gânger i backspegeln för att kolla att jag släppt av barnen i skolan, jag gâr för att handla bröd och kommer hem med socker....
Kram

Nässelblom och choklad a dit…

Känner också igen beteendet. Gissa hur många gånger jag måste gå till affären ibland, bara för att jag glömde det som var viktigast. Men frågan är om vi är oorganiserade eller överbelastade?

Lillie plein damour a dit…

Nässelblom & Choklad: Jag tror att du lade fingret pâ en viktig sak, oorganiserade eller överbelastade.
Klart att vi är överbelastade.
Maken som bara har en sak att tänka pâ glömmer aldrig sin matlâda pâ skohyllan!