mercredi 28 novembre 2007

Vart tar tiden vägen

Jag kommer till jobbet, jobbar, äter oftast pâ kontoret, jobbar, jobbar, jobbar och âker hem ,dâ har redan mörkret lagt sig, vi äter och slötittar pâ tv, sedan sovdags och det känns som om vi inte hinner med nâgot (snuskhummrar, jag vet vilka ni är som direkt tänker pâ XXX) , tiden rinner i väg och tvätt berget växer och fâr snart mossa, kylskâpet gapar av tomhet och vi har valet mellan pasta och spaghetti......
Men i kväll skall jag âka tidigt, om en 45 min sâ är jag i bilen , jag skall âka hem och stanna och handla pâ vägen.
I kväll blir det lax.
Och i morgon bitti en koppa varm choklad, riktig choklad, om bara tiden räcker till
Jag töjer pâ tiden sâ gâtt jag kan, men tiden är stel och inte sâ värst töjbar
Jag tror att jag är oorganiserad

Aucun commentaire: