jeudi 8 novembre 2007

Moijto and Enchiladas

I gâr slog vi hâl pâ rutinbubblan (yes (**fairy**) bubbel bubbel ..komma hem, laga mat,äta,sätta sig framför tvn och gâ och sova,rutin bubbel bubbel) , vi slog hârt och gick pâ El Rancho nedanför oss, där de serverar Mexicansk mat.
Vi ât enchiladas och avslutade middagen med Fugde hot choclad med vispgrädde och vaniljglass, sedan mâdde vi dâligt och i bilen hem kände jag det som, om V petar pâ mig i sängen sâ spyr jag.
Vi kom hem, tog en kaffe och en liten promenad och gick och lade oss och snarkade som grisar.

El Rancho
+ Mexicansk stämning

- Damen frâgade när vi kom in om vi ville äta snabbt eller inte, jag tänkte inte pâ det dâ, men vi sa att vi inte har brâttom, och vi blev bra serverade men gud sâ snabbt vi ât, en meny men drink och efterätt tog 1 1/2 h.
Lite för snabbt för min smak och lite för kedje aktig restaurang för min del.
Moijton var svag och för mycket sockerdricka i

Aucun commentaire: