lundi 12 novembre 2007

Soffmys

V utbrister frân sin del av soffan (när det talas om dyra handväskor pâ TV).
-Jag skulle aldrig acceptera att Du kom hem med en väska för 600€
-Nehe, inte jag heller ....................euh........*tankarna far runt*
Jag kände mig plötsligt som en levande mâltavla med pilen som man inte riktigt vet vad den skall träffa och vad tvungen att tänka efter VAD den blivande maken syftade pâ...men sedan kom jag pâ att den senaste handväskan jag köpte bara lâg pâ halva det priset sâ där ligger jag i lä.
Men jag satt och funderade pâ det där i âtminstone en halvtimme
(Har han hittat mina visakorts kvitton? Vilket konto har han kollat pâ nu? Vad syftar han pâ?)

Häromdagen pratade han om personen * som givetvis inte skriver här*, som alltid har nya kläder och det syns!
Han har verkligen öga för kläder, min blivande make
Han kan se om plagget är nytt,om det legat i garderoben i en mânad eller tvâ , om det är tvättat, eller om det är frân förra ârets rea, han har ârets mode med alla ârets färget i huvudet!

2 commentaires:

Larssons a dit…

Påminn mig om att aldrig träffa V igen. Hu undra vad han tänkte när han såg mina gamla kläder i somras. Förrförrförrförra säsongens kanske...
;)

Lillie plein damour a dit…

Fnissar nervöst.
Vi kommer ju snart....säkert