lundi 12 novembre 2007

Vita plastpâsar

När jag kör till jobbet pâ morgonen eller pâ kvällen sâ kör jag genom en skog som är känd för att vara väldigt vacker, men som jag inte har lust att gâ i.
Längs vägen sâ hänger det vita plastpâsar
Frankrike borna som läser här vet säkert var det betyder
Men jag tror att nâgon förklarade det för mig.
Det betyder att det är en prostituerad som väntar där.
Jag undrar alltid vad tjejerna gör i skogen? De jobbar väl inte i tält heller.
Sâdana saker kan jag fundera pâ att skriva om i bloggen när jag âker hem längs skogen

7 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

fast det är nog fräshare i mossan än i de där bussarna man ser i bois de vincennes. Där stâr bilar pâ kö, sâ när den ena är klar gâr den andra in. Det är ju skâpvagnsbilar med en säng eller madrass, fatta vilken fräsh madrass, jag fâr lust att kräkas...
Passa dig för att gâ och plocka svamp i din fina skog:)

Lillie plein damour a dit…

Jag har inte lust att gâ och plocka svamp här, för det första sâ gillar jag inte franska jakter och därför känner jag mig inte trygg, hundar som gâr lösa och lösa brudar....nej tack, jag gâr i skogen hemma!
Kram

Nässelblom och choklad a dit…

Längs vissa italienska lantliga vägar med skog och fält runtomkring har jag sett mängder av kvinnor stå och hänga. Jag undrade förstås naivt vad de plockade, men fick sedan förklaringen...

Lillie plein damour a dit…

Fniss.
Bärplockare kanske

Larssons a dit…

Tja om inte det nya jobbet känns rätt så kanske du har hittat en ny karriär*fnis* Testa med IKEA-kassar!

Lillie plein damour a dit…

Ja varför inte. Jag kanske skall stanna och tipsa dem att vita skitiga plastpâsar inte är sâ attraktivt och attde borde prova Dior, Louis Vuitton eller Burburrys pâsar.

Lillie plein damour a dit…

Swedish chekchouka: Jag har funderat pâ hur de gör med hygienen i de smâ bussarna? Det mâste ju lukta?
Hur tvätttar de sig?
Och alla fläckar?
Yck.