lundi 24 décembre 2007

-7

Julmorgons dimma, alla sov när jag gick upp
Den stressade stämningen har lagt sig.
Vi har inget elektriskt ljus i granen, ljus slingan ligger nog med julpyntet i en kartong, men vi hade elektrisk stämning.

4 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

gumman, ha det sâ kul i jul. hoppas al capone hâller sig pâ mattkanten, annars kommer jag!

Larssons a dit…

God jul darling, räkna ner timmarna på baksidan av garderobsdörren och tänk på hur många det finns som älskar _dig_

Lillie plein damour a dit…

Tack mina älskade vänner. Tur att jag har ER.
Ja, jag är inte ens hemma än...men svärmor har precis kommit och är sÄkert pâ gâng och omorganiserar huset och vänder pâ min tvätt.
KRAM och God Jul

Larssons a dit…

Hoppas att hon hittar Vs snabelkalsonger och din latexdräkt i tvätten;)