mardi 25 décembre 2007

Ingenting rätt

-Vs jacka är för modern , den kommer han aldrig att använda
-Barnens julkapparna är för dâligt etiketterade
-Min ugn röker och är dâlig
-äter du vad som stâr i kylskâpet (med en äcklad min)
-Jag förstâr inte folk som berättar för barnen att tomten inte finns (hade precis berättat att vi bestämde oss för att berätta sanningen, för det var för mânga frâgor hemma och dâ fanns det tomtar överallt, i varje butik fanns det en tomte och C ställde mânga frâgor och precis det âret hade tomten samma klocka som Pappa

Jag sitter här dagen efter och undrar vad jag gör fel, vad är det som svägerskan har som inte jag har?
Och hu kommer det sig att hennes dövstumma son inte sett nâgot , han sitter ju brevid.
Hon skriker och bestämmer hur julklapparna kan utdelas.
I-lands problem....säkert......men

3 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

du... vilken tur du har att det inte är din egen familj som beter sig sâ där. Jag känner igen mycket och lider med dig^. Snäs ifrân och vänd sedan blad, hon är inte värd att grubbla pâ.
Vi käkar väl i morgon?
Kram
u

Lillie plein damour a dit…

Ja vi äter i hop i morgon kväll.

Lillie plein damour a dit…

Jag snäser ( dâ är jag elak) jag säger i frân ( dâ är jag stor i käften , och när jag är tyst sâ tjurar jag.
Skrattar jag mer sâ blir det bara värre, dâ haglar pikarna.
Târarna brände bakom ögonlocken i gâr.