vendredi 28 décembre 2007

Dâ var det gjort

All frustration har lagt sin energi i pennan och ett brev föddes , till svärmor.
Jag ber om respekt och nästa gâng som pikarna haglar, sâ kommer pikarna hagla frân mitt hâll gratis, och dâ vet jag inte hur reaktionen blir.
Jag har aldrig varit med om en elak människa.
Hon kan vara socker söt och till och med vara en konfident och i bland sâ viskar hon saker i örat som ingen annan fâr höra, och minuten efter sâ skriker hon efter nâgon eller fräser i frân.

Nu är det gjort och i väg skickat per mail, jag säger till mig själv, sluta att hoppas pâ att saker skall bli bättre, man kan inte lära gamla hundar och sitta , och det ber jag inte efter, jag ber om att hon slutar att vara avundsjuk,elak och bitter och att hon lever sitt liv bättre och att hon respekterar mitt.

3 commentaires:

Larssons a dit…

Wow! Det var bra och modigt gjort. JAg hoppas att hon läser det på rätt sätt och att ni får en annan kommunikation i fortsättningen.

Anna Malaga a dit…

Bra gjort! Nu har du gjort ditt och bollen ligger hos dem. Kram,

Boel a dit…

Vilken modig handling! Så ska livet tacklas. Det ska helt enkelt bemötas rakt av med ärlighet och tydlighet! Heja dig
Boel
Ps. Du kan visst få köpa den där parfymen till mig om du orkar. Säg till så skickar jag pengar innan. Flickebarnet hittade inte den.