mercredi 13 février 2008

Hur tänker män?

Hitta nu alla ursäkter ni vill men lyssna här.
V ringer när jag är pâ kliniken och precis skall gâ in,
-Du, hur är det? Bla Bla bla, om du ringer senare sâ tänk pâ att jag sitter i möte!
-Sâ att ditt möte är viktigare än min scanner?
-öh...nej nej, ring, jag tar ditt samtal.
Där pös crediten ut, inget sex pâ 5 dagar....fniss
Nu mâr jag lite bättre och kan skämta igen.
Kram

3 commentaires:

Larssons a dit…

5 dagar! Psh det var väl ingenting. Köp dig något tokfint i Valentinespresent med hans kort i stället och något skruttigt och skicka till svärmor i hans namn:)

Unknown a dit…

Inte bara det, han skulle ha fâtt tvâtta sin tvätt själv och laga mat oxâ! Hmpppffff

Monica a dit…

Håller helt med sofia. 5 Dagar? 5 veckor??? (fast det kanske blir tufft för dig med, förstås!) :-)

Skönt att se att du är i skämtform! KRAM