mercredi 13 février 2008

Lugn i stormen

Min läkare sa direkt att allt var normalt och blev upprörd över hur en radiolog kunde säga att han sett nâgot, om han nu gjort det sâ borde han sagt att prata med läkaren och inte säga det till mig.
Min mândag spârade ur och jag trodde verkligen att det var tillbaka, men det ser bra ut, nästa scanner om 6 mânader.
6 mânaders pust.
I kväll öppnas ingen champagne, jag är slut, men vi kommer att dricka sprite i stället,om jag orkar.
Stackars mig.

6 commentaires:

Anna a dit…

Åh vad skönt att läsa! kram anna uk

Larssons a dit…

Fantastischi! Underbara nyheter vännen. Skitläkare att skrämma upp dig så

Jag tara en Sprite med dig ikväll

Kram

Lillie plein damour a dit…

Kram vänner. Tack för ert stöd.

Nässelblom och choklad a dit…

Vad glad jag är över att läsa det här. Ibland är läkare verkligen fullständigt omedvetna om vad de sätter igång för tankar när de bara slänger ur sig kommentarer utan att tänka efter. Jag är i alla fall jätteglad över att det såg bra ut. Koppla av och sov gott! Kram Eva.

Monica a dit…

Ja, vicken radiolog! Borde de inte ha lärt sig att hålla truten? Oerhört skönt att det är ok iallafall!

Mia a dit…

Ah vilka harliga nyheter. Jag har tankt mycket pa dig.

Jag har en klantlakare har, som forra fredagen sa till mig: "oroa dig inte for cortisolet, ar det en tumor, sa vaxer de langsamt.." Jag talade om for honom att DET ar inget satt att lugna en patient (!!). Han fortsatte i stil med: "de e sma, sma och sitter bakom ogat eller..."

Jag var som en knut i 3 dagar och nu maste jag ju verkligen ner till Ldn for att traffa mina lakare igen. ;(

Usch, na det var mina trista lakare igen. Inte meningen att dra upp det.

Hoppas du kan njuta av helgen som kommer. Jag tror det ska bli soligt och fint..

Kramar i massor!!