mercredi 13 février 2008

Jag hör min mamma

säga, Du mâste äta nâgot om du vill bli frisk
Mamma köpte alltid det bästa till oss när vi var sjuka, jag fick alltid det jag tyckte bäst om, Coppa skinka, jordgubbskräm och godis

2 commentaires:

Mia a dit…

Vilken snall mamma. Jag kommer ihag min kompis som alltid fick varm choklad och tidningar och blev ompysslad. Min mamma var av det hurtiga slaget och kom in i rummet, slet upp rullgardinen och sa: "Du kommer ma mycket battre efter en dusch!"

Jag forstar att du saknar henne.

Lillie plein damour a dit…

Gumman. Att vara mamma är svârt, eller hur.
Jag tror att det var en av dem gângerna som hon visade ömhet ât mig som liten, âren innan hon gick bort hade vi ett stormigt förhâllande , tänk jag var bara 13 dâ och ändâ sâ svâr.
Min pappa var av den hurtiga slaget!
Men jag tror att man mâr bättre efter en dusch.
Kram