vendredi 14 mars 2008

14 mars, Matilda dagen

I dag är det 20 âr sedan vi förlorade mamma
20 âr har gâtt sedan jag pussade henne pâ kinden för sista gângen,
20 âr sedan jag kramade mamma
20 âr sedan vi pratade med varandra
20 âr sedan jag ruskade om mamma i desperation
20 âr sedan jag grät av förlust
20 âr av ensamhet
Den 14 mars för 20 âr sedan var en mândag
Vissa saker glömmer man aldrig

3 commentaires:

Boel a dit…

Som av en slump surfade jag in här, och blev som vanligt berörd. KramfrånBoel

Lillie plein damour a dit…

Vilken bra slump. Hoppas att vi hörs här igen.
Kram

Nässelblom och choklad a dit…

Tänk att det är så det kan vara i livet. Så fruktansvärt sorgligt och ofattbart att en älskad människa inte finns bredvid en längre. Och ännu värre när någon alldeles för ung person går bort i förtid. Kram.