jeudi 13 mars 2008

Min hemlighet

Jag har en hemlighet som V inte kommer att fâ reda pâ, och det som ens yttrar ett halvt ord om det, fâr en spark under bordet.
Jag vet varför vâr bil har en repa pâ sig, en vit repa pâ sidospegeln, för sidospegeln tog emot i en betong pelare när jag parkerade
Min kollega undrade hur jag mâdde pâ kontoret , jag sâg lite skärrad ut, men han vet inte, det gör bara jag.
För de som inte har nâgra hemligheter, bra för er.
Jag berättar inte allt, vissa inköp och vissa saker behâller jag för mig själv

2 commentaires:

Larssons a dit…

Jag visslar och tittar i taket och vet iiiingenting.

Kram

Lillie plein damour a dit…

Jag tvättade av sidospegeln med en vât trasa för att ta bort det vita, och nu syns repan mindre.
kanske borde lâna barnens oljefärg och täcka över?
Puss