jeudi 13 mars 2008

Snälla barn

I gâr när jag kom hem sâ hade mina barn gjort chokladmousse i smâ fina koppart och dekorerat med godis.
Dâ blev jag glad, de har ärvt deras mammas sinne för att vara till lags och göra nâgon glad, de har även ägt deras pappas känsla för att laga god och raffinerad mat och även att inte diska och plocka i hop efter sig.

2 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Vilken härlig överraskning! Vad glad man blir när barnen gör sådana rara saker. Bra kombination på arvet m a o - utom det där med disken. Jag vet hur mycket byttor och skålar som kommer fram när min dotter och hennes kompisar ibland bakar. Men det är så kul när de vill göra saker i köket, så man får försöka stå ut med det. Är du på väg till Mexico nu? I sådana fall önskar jag dig en underbar resa! Kram/eva

Lillie plein damour a dit…

Ja det var en härlig och god överraskning!
Vi âker pâ söndag! Vi hörs när jag kommer tillbaka.
Kram J