lundi 14 avril 2008

Landvetter

När planet landade i fredags sâ fick jag en klump i halsen. Bilderna kommer tillbaka frân 2002, dâ jag âkte upp för att vara med Pappa.
I flygbussen in till stan sâ tänkte jag pâ hemska minnen, och klumpen blev större och större, synd för jag slappande inte av och njöt som jag borde ha gjort
Jag gick runt lite i stan, tittade lite och gick sedan pâ Palace och satte mig i solen och tog en räkmacka och ett glas vin.
Senaste gângen jag var där sâ var jag där med Pappa.

2 commentaires:

Mia a dit…

Att återkomma till en plats kan väcka många jobbiga minnen till liv.

Hoppas du får njuta mer nästa gång.

kram!!

Lillie plein damour a dit…

Ja, kanske man inser nu sâ mânga âr efterât hur mânga känslor man skjuter i frân sig , det kommer tillbaka som en gummiboll.
Men jag har ofta en anpassningstid när jag kommer till ett visst ställe, det tar 48 h sedan är det ok.
Kram