lundi 14 avril 2008

Mail

Nu har jag mailat Katerina Janouch

"I gâr fick jag din bok i handen av min moster, ofta när jag är
i Sverige sâ fâr jag hennes böcker som är läsvärda, jag började läsa den vid 22 tiden och hade läst hälften vid midnatt, dâ kände jag att jag var tvungen att lägga ned boken dâ jag skulle upp 4 i morse för att ta planet hem.

I morse pâ planet sâ kände jag att boken drog mig till mig som en magnet, jag läste non stop och det kändes tomt när jag var klar.
Jag har ingen make som dricker, (det kanske är jag som har dem problemen) men jag har folk runt omkring mig som inte kan hejda sig att dricka innan flaskan är slut.
Kanske det var det egen erfarenhet som fick mig att bli sâ rörd av historien, ert liv, eller kanske var det viljan och kärleken som fick mig att darra, vilken inkonditionel kärlek, där kan man verkligen prata om att älska i nöd och lust.
Du har analyserat det sâ fint, jag tycker att det är otroligt att du försökte att förstâ din makes, hans behov frân hans ögon och vilket helvete ni levde i skuggan av missbruket.
Jag analyserar och analyserar mitt eget äktenskap och undrar om det skulle hâlla.
Jag ville bara saga vilken fin bok det är och hur otroligt stor kärkeken egentligen är.

2 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

Hon kommer nog tänka , vilken knäppskalle som skriver ett sâdant oformulerat brev som ingen förstâr.

Mia a dit…

Absolut inte. Jättefint skrivet.

kram!!