vendredi 30 mai 2008

Givetvis

sâ överdrev jag med mitt alkohol intag, jag var inte stupfull och vi har inte noll tolerans sâ man kan dricka ett glas vin till maten och sedan köra........

Ville bara säga det........

3 commentaires:

Unknown a dit…

Mmmmmm......just det, hmmm.;)

Lillie plein damour a dit…

Jo men det är sant.
Sedan Nicolas Sarkozy ändrat alkohol politiken sâ skärper folk sig.
I gâr hade vi folk hemma och det var med softfdrinks som gick ât än vin.
Folk tänker sig för och det gör jag med!

Svensk chekchouka a dit…

hâller med om det, sedan behöver man ju inte överdriva. Jag gapskrattade ât aupairens mamma som skulle gâ till hotellet i ösregn för att aupairen druckit ett glas vin... Man kan köra efter ett glas, tom tvâ och en kir, men man ska nog köra EXTRA försiktigt kanske...