vendredi 30 mai 2008

Tjej kväll

I gâr var jag pâ tjejkväll, vi skulle varit flera men i slutet sâ blev vi bara tvâ, och jag är sâ glad över att vi verkligen fick den kvällen i hop.
Vi tog ett glas vin , tur att vi inte tog en hel flaska, pâ hemvägen sâ körde jag som vanligt fel
Jag känner vägen in men kommer alltid ut ur Paris pâ en annan väg, gud vet vilken!
I alla fall, i Porte de Champeret körde jag fel gata och vände snabbt och sâg en poliskontroll längre bort som stod och väntade, jag tänkte att nu tror de säkert att jag sett dem och jag inte vill gâ igenom kontrollen för att jag har druckit
"Typiskt svenskt att vara sâ jävla rädd för polisen"
I alla fall, i Neuilly sâ tittade jag i backspegeln och fick se blâ ljus, hela jag skakade till och jag kände hur jag blev varm och skakig, sâg mig själv blâsa i ballongen och âka fast för ratt onykterhet och hur jag skulle sova pâ en bänk i finkan med kläderna pâ...
Men polisbilen körde förbi i alla hastighet och själv blev jag kvar vid rödljuset , och svalde tvâ gânger....
Puh....

Aucun commentaire: