lundi 26 mai 2008

Motsatsen av mig själv

Har ni nâgonsin träffat en människa som ni bara inte stâr ut med?
Det har jag, och min helg har gâtt ât att tänka hur jag skall undvika den här personen.
Varför? är det jag som har person störningar?
Jag tror att jag har svaret, den här personen är min motsats och jag själv för nâgra âr sedan.
Personen som inte tror pâ sig själv med enorma komplex och som bara vill vara till lags.
Jag bör tillägga , nyfiken ocksâ.
Fast jag är inte nyfiken av mig, sâ det är inte jag, men det andra är jag, för nâgra âr sedan

1 commentaire:

Lox a dit…

Jag träffade en person för ett tag sedan som jag kände direkt att jag absolut inte fungerade med. Civiliserad som de flesta är höll jag god min och låg profil. Det värsta var att personen ifråga var oerhört otrevlig och utamande mig gång på gång, så jag kämpade en hel middag med att inte säga "varför är du så elak mot mig, du känner ju inte ens mig?".

Nu ångrar jag att jag inte stod upp för mig själv.