lundi 26 mai 2008

Lejonkungen

Vi städade huset i gâr morse, och röjde upp efter det livliga pyjamaspartyt , efter lunch och kaffe i solen sâ âkte vi in till Paris
Efter att ha hittat teatern sâ parkerade jag i dubbelfil och vi sprang in och köpte biljetter.
Jag tänkte att när vi förr en gângs skull gâr pâ teater sâ tar vi biljetter med bättre sitsplats, sâ vi tog emellan priset, *harkel harkel* och gick ut och körde vidare och hittade parkering pâ min special ställe där det alltid finns parkering, och sedan gick vi upp till Starbucks och tog en Frappucino utan kaffe, och satt där och häckade.
Bara en Frappucino Chocolate Java chip räcker som mellanmâl.
En timme senare tog vi vâra platser i teatern och en kvart senare sâ började Lejonkungen.
Det var verkligen värt det tycker jag och vi är mycket nöjda.
Om jag fâr säga tvâ negativa saker sâ är det biljettpriset, att betala sâ mycket och sedan fâ en lâng person framför sig och knappt se scenen, och det fanns inte tillräckligt med kuddar för att sitta högre upp, och att musiken i bland var allt för hög.
Men annars är vi mycket nöjda.
V hâller fortfarande pâ att svälja biljettpriset, det stannade i halsen...
Och det hela blev ju inte bättre av att M som ville visa sin Simba docka med special sydda kläder
.....som hon fick i gâr

1 commentaire:

Unknown a dit…

Jaaaa vad kul! Inte ALLS avis men unnar dig och barnen det naturligtvis.