mercredi 2 juillet 2008

Boellas utmaning

Jag fick en utmaning frân Boella

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Jobba.
2. Gâ till läkaren (jag är sâ förkyld och det har gâtt en vecka utan förbättring)
3. Läsa
4. Dricka vatten.
5. Köpa böcker

Vad gjorde du för 10 år sedan?Mâste tänka efter ,dâ var det 1998, eller hur?
Dâ var mina flickor 3 och 2 och vi bodde I England.
Jag hade det bra som hemma mamma

Ställen du bott på?
Göteborg, Angers ,Paris, Swindon

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Byta jobb
2..Ta hand om min familj och se till att alla har det bra
3. Finanisera studier till de som vill läsa vidare med inte kan
4.Finansiera Läkare utan gränser
5 Aka till Indien och hjälpa till pâ mitt barnhem

Personer som du vill veta mer om:
Jag utmanar:
UKAnna
Luxlatte
Dosiss
Asa
Knullis
Nässelblom& Choklad
Watsons in Brunei
C in SF
och slutligen men inte minst:
Larssons i Amerika

6 commentaires:

Larssons a dit…

har du druckit nat vatten?

Anna a dit…

jag har svarat.

annauk

Lillie plein damour a dit…

Jag har druckit coca cola,vatten, kaffe och en thé.
I dag har jag börjat pâ antibiotika sâ förkylningen borde gâ över snart

Lillie plein damour a dit…

Tack UK Anna

Unknown a dit…

Jag har svarat!

Luxlatte a dit…

Hej din lilla goding, nu har jag svarat.