dimanche 24 août 2008

Vuxen poäng


Jag har länkat ett av barnens PSP till min dator och satt in Duffys cd i...sedan kunde jag inte komma ut sâ C fick komma och hjälpa mig att logga ut.

Man mâste nästan ha BAC+4 för att öppna Wifin och logga in.

I alla fall när jag var i deras âlder sâ hade jag ett Donkey Kong ,Nintendo, kommer ni i hâg de spelen?

4 commentaires:

Anonyme a dit…

haha satt precis och diskuterade Battlefront till Alexanders PS2-spel... själv var jag så nöjd när vi hyrde Mario Bros och Zelda på Nintendo. Och de små handspelen DonkeyKong och vad de hette... hade ett med en bläckfisk där man skulle hämta pengar ur en kista... jättespännande tyckte jag då *S*

*kram* Lotte

Lillie plein damour a dit…

Ja, jag var jättenöjd med mitt Nintendo, game&watch hette spelen och de kunde man ju inte byta precis, utan man spelade samma spel hela tiden.
Kram J

Anna a dit…

jag hade inga sådana spel när jag var barn...snyft. Min yngre syster hade en dock. anna uk

Lillie plein damour a dit…

Stackars dig Anna! ;-)
Men se, du blev stor och en fin vän ändâ! Kram