mardi 16 septembre 2008

Hösten är här

Morgonen har blivit sâ mörk, bara för en mânad sedan sâ var det ljust när man vaknade och nu är det mörkt och sâ kyligt, hösten är här, löven börjar att bli oranga och falla sakta med säkert, jag gillar verkligen den här ârstiden, med sina kyliga mornar och varma eller regniga dagar, jag tycker att det är charm i hösten.
I gâr gick jag genom i Paris och solen sken och det var som alla höst dagar borde vara.
Om nâgra dagar, den 26 september sâ kom jag till Paris för första gângen och Pappa väntade pâ mig vid ett fik vid Operan, solen sken och det var verkligen varmt när jag kom hit.
16 âr har gâtt, det känns som om det var i gâr som jag kom.
Jag är väl rikare pâ erfarenhet, mamma och lyckligare än dâ, när jag kom till Paris sâ vände mitt liv

2 commentaires:

Mia a dit…

Fullkomligt älskar hösten.

Lillie plein damour a dit…

Jag med. Hur gâr det? Kram