jeudi 11 septembre 2008

I bland blir

jag sâ himla trött sâ att all energi bara rinner ut pâ mattan och armarna blir tunga som bly.
Vi har haft mycket att göra, sâ mycket att jag inte gick ut och ât lunch som planerat i gâr,sâ mycket sâ att jag funderar pâ att sluta, sâ mycket sâ att jag har press pâ mig själv, och i morse när jag delegerade jobb till min kollega sâ utbrister min chef!
Va, har du mycket att göra, vad är det som tar sâdan tid?
Jävla människa!
Verkligen, hemsk.
Jag blir sâ trött sâ trött, sâ nu tar jag och lugnar mig, jag bloggar och slösar riktigt ut tiden pâ ingenting!

4 commentaires:

malin2 a dit…

Puss vännen!

Lillie plein damour a dit…

Puss tillbaka vännen

Anonyme a dit…

hu låter jobbigt. Hoppas det ordnar sig *kramar om *

Ha en riktigt trevlig helg utan jobb! Själv har jag precis fått i mg tacos och två glas vin... alldeles perfekt en fredagskväll ;)

Lillie plein damour a dit…

Tack till er bâda. I dag är det tisdag och om tvâ dagar âker vi till Barcelona sâ ja, det känns bättre.Kram