lundi 29 septembre 2008

Nu är krisen här

Den ekonomiska krisen är här nu, och i och med att det susar i allas öron sâ tror jag att den är här för att stanna.
Det är ekonomisk kris, ingen har pengar och det absolut sista att göra är att byta jobb.
Vilken enom challenge tänkte jag i morse.
Vi funderar bâda pâ att bygga hus och jag har just sagt upp mig.
Pâ jobbet är det kris, de sista inkomna är de första ut, och här stâr man med företagsbilar som kostar en förmögenhet i utkomst
Pâ ett âr sâ har sâ mycket förändrats och ändâ visste de att krisen skulle komma.
Men gâr det att gâ om krisen?
Det är sâ lätt att gâ ned sig när man bara hör negativa saker i tv , pâ radion och i korridorerna pâ jobbet.
Det är inte bara ekonomisk kris det handlar om utan kris i var och ens liv.
Nej, jag älskar min familj, mina vänner och mitt liv, jag är inte i kris, jag är en vandrande kris !

Aucun commentaire: