mercredi 22 octobre 2008

Alla hjärtans dag tips till alla män, speciellt V!


Alla tycker inte att Alla hjärtans Dag är över reklamerat, eller att det är onödigt att säga "Jag älskar dig med ett fâng rosor och med en flaska Champagne" bara för att det är Alla hjärtans dag.
Förra âret fick jag en bukett trötta rosor som legat i en bil en halv dag och âret innan den sista buketten som fanns hos i vâr blomsterhandel klockan 19H55, dvs 5 minuter innan stängningsdags.
Otacksam? Ja och det kan jag stâ för.
Jag fâr aldrig den minsta romanstiska tanke, sâ det sâ! Sâ här kommer ett tips för den mest oromantiske
Crystal Room Baccarat, bara namnet lâter ju otroligt romantiskt.
Inredd av Philippe Starck , bara det är ju värt en visit tycker jag.
Här kan man fâ ett smycke frân affären, levererat med en Champagne flaska vid bordet efter middagen.
*puh* ah sâ fint..
I alla fall, ni som har tur med makar som tänker lite mer pâ den speciella dagen, lyckos er.
Själv kommer jag säkert att fâ hem en sur make, lite efter âtta, med en vissen blombukett eller den sista buketten som fanns i butiken ( det sa han ordagrant när jag tittade lite snett pâ den ....buketten), dâ kommer jag att tänka pâ er!

2 commentaires:

Anna a dit…

Du får skicka länken till V redan nu så att han i februari kanske har det som alternativ. Min man är inte heller ett dugg romantisk tyvärr, trist trist. Jag köper blommor till mig själv. Anna UK

Lillie plein damour a dit…

Ja, jag köper ocksâ blommor till mig själv. Men i förra veckan fick jag tvâ blombuketter av mina fd kollegor, med fina vita rosor i.
Kram