mardi 21 octobre 2008

Mina ben

är som tvâ styltor, jag haltar framât och när jag gâr upp för en trappa sâ lider jag för att inte tala om när det gâr nedât, dâ skriker jag inombords.
Lidandet har ett namn, träningsvärk.
Jag vet inte vad som hände i söndags, jag verkligen led under de 5 km som jag sprang, jag som vanligtvis fixar det.
Det tog faktiskt pâ mig själv, och jag inser att jag inte har nâgon som helst tävlarinstinkt, jag hatar verkligen att tävla.
Nu slickar jag mina sâr

5 commentaires:

Mia a dit…

Prova att ta omega3-tillskott. Det funkar jättebra på mig.

kram!!

cecilia a dit…

Oh, mycket, mycket sympati från mig!!!
Ska svara på mejl snart - lovr,
saknar dig med!!!

Lillie plein damour a dit…

Mia - Jag skall se efter omega 3 tillskott.
Cicci- Tack för sympatier, det är smärtfritt, och vi hörs snart. Kram till er bâda

Anonyme a dit…

jag är tvärtom. En riktig tävlingsmänniska. Tyvärr är jag inte riktigt lika taggad när det gäller träning...

Hoppas benen mår bättre nu!

*kram*
Lotte

Lillie plein damour a dit…

Kram Lotte.