mercredi 29 octobre 2008

Mitt goda samvete gjorde

sâ att jag köpte mina nya jeans lite för tighta, antingen sâ tänkte jag att "jag kommer ju ändâ att gâ ner i vikt, snart"...(GAH!!) eller sâ tänkte jag att dem töjer sig..
I alla fall sâ var jag tvungen att knäppa upp den översta knappen , en gâng pâ kontoret och i bilen när jag körde flickorna till deras pappa.
För att hjälpa mig upp pâ diet stegen sâ ât jag tvâ skâlar Chokladmousse som tjejerna gjort ( det kan man ju bara inte säga nej till, M tyckte att det var för sockrigt sâ jag ât upp hennes ocksâ ) och när jag kom hem sâ tog jag tvâ chokladbitar och en kopp herbal thé.
Nyttigt och bra , och ingen middag ( tisdbrist och lathet, jag hade förberett middag till the monsters men det räckte inte till mig och jag tvingade mig själv att INTE stanna pâ Mcdonalds pâ vägen tillbaka!

2 commentaires:

cecilia a dit…

Det låter som om du har dieten under full kontroll, hihi.

Du är perfekt som du är - låt inga tajta jeans säga nått annat!
kram

Unknown a dit…

Ha ha, kan inte än skratta igenkännande.