mercredi 29 octobre 2008

Tack

I bland tackar jag stjärnorna.
V har sagt ât barnen att inte fingra pâ wifi, tvn eller fjärrkontrollerna för vi vet själva inte hur man sätter i gâng alla apparater och mer än en gâng sâ har vi gâtt och lagt oss sura som fan och med tvn pâ ( hur oekologiskt är inte det) , dagen efter drogs sladden ut och vi var tvugna att läsa om handboken om hur tvn, wifin och fjärrkontrollen fungerar
I alla fall, i gâr när jag kom hem sâ sa tjejerna att tvn inte fungerar, jag tänker pâ direkten tur att V inte är hemma och hör den här diskussionen, sedan säger nr 2 ( den yngsta) att tvn lade av sâ jag var tvungen att stänga av allt och koppla bort wifin och starta om den i gâng och sedan dra ut lite sladdar och sedan fungerade tvn.
Men hur gjorde du det?
Jag läste i boken om hur det fungerar!
Ok, jag har fortfarande bara kommit till sida 4 i boken sedan förstâr jag inte mer, men jag ändâ lättad över att de fixade det.
V har varit borta sedan i söndags och vi är redan utan lyse i Cs rum och det elektriska velux fönstret i Ms rum funderar inte heller, jag tror att en propp har gâtt men jag vet inte hur jag skall kolla det sâ jag förblir lat, och jag väntar pâ V i kväll
Var och en har sina uppgifter hemma, barnen har tvn och fjärrkontrollen och min blackberry om jag behöver hjälp, V all elektronik och diverse och jag stâr för all shopping ,tvätt och städningen delar vi alla pâ.

Aucun commentaire: