lundi 6 octobre 2008

Nâgon

Man borde inte slösa tid pâ vissa människor men en person kan jag analysera i timmar, och just den personen kom till mig i gâr.
Efter en gratis resa till Marrakech som de vunnit pâ en utställning, helt gratis och utan baktanke.
Det var egentligen bara hotellet som var gratis, en veckas hotell gratis 6 km frân Marrakech.
Sâ de köpte biljetten med Easyjet och sedan var man ju tvungen att betala halvpension pâ hotellet ocksâ, sâ det gick pâ 1200€, men som de sa, en organiserad resa för tvâ gâr pâ 1800€ sâ lite ekonomi blev det, och de fick en gratis massage för en person, den andra betalade sin massage, 30€!
För att fâ gratis resan sâ var man tvungen att gâr pâ en konferans en eftermiddag!
De ringde frân Marrakech för att frâga om râd, pâ konferansen sâ erbjöds det att köpa ett speciellt rese kort, för 8 000€ .
Kortet är giltigt för hela famljen och sedan fâr man 50% pâ alla resor pâ företagets katalog ,livet ut.
De kom hem övertygade om att det är en bra affär men jag fâr naturligtvis inte reda pâ nâgot sâ jag vet inte om de slog till eller inte.
Men jag fick reda pâ att de vann en resa till, en valfri resa pâ en vecka vart de vill, de kan välja Seychellerna eller Maurice om de vill, och naturligtvis sâ är det utan hake.

Aucun commentaire: