vendredi 31 octobre 2008

Titta vad Bree har gjort!


Det kallas kreativitet. Jag har inte fâtt lov att lägga ut bilden men jag tycker att det är värt ett pris, mitt pris: Dagens foto.
Tur att min Bree har en i phone , det skickas bilder hej vilt, frân stranden, framför Ben & Jerrys i supermarketen, oups där avslöjade jag mig.
Vem tror ni att Bree är?
****HAPPY HALLOWEEN****

4 commentaires:

Mia a dit…

och DÄR rann sista hoppet för min pumpa.. Jag har hackat, slafsat och hittills lyckats få av toppen och gröpt ur det mesta. Tänker hacka mig till ett par ögon och en mun och sen ställa den i trädgården, på lagom avstånd ifrån matbordet, så ingen riktigt ser hur den ser ut.

Klart jag vet vem Bree e. ;)

Larssons a dit…

ingen aning. Maste vara nagon som har for mycket tid och som ber barnen ge f*n i att rora hennes masterverk.
Kram Bree

Anonyme a dit…

så fin! Ingen aning vem Bree är men konstnärlig ådra har h*n

Lillie plein damour a dit…

Jag ler, Bree och ser dig framför mig, hota den som ens rör pumpan, frys ner den tills nästa âr!
Puss