jeudi 13 novembre 2008

Känner mig utmanad!

Efter att ha läst att Dosiss svarade pâ en utmaning men sedan inte orkade utmana nâgon utan om man har lust att utmanas sâ skall man svara i sin blogg.


Jag har blivit utmanad av : Dosiss
Reglerna då:- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.

Mina svar: -Bara 7 saker som är vardagliga och knäppa?
Ok,
-Jag är uppvuxen i ett land där jag inte är i frân ursprungligen och fysiskt sâ syns det, men jag
tänker inte pâ det i bland, och ser mig oftast som om det inte syndes
-Jag läser sâ fort jag har nâgra minuter över, bara för att fâ lugn och ro sâ kan jag ta med mig min bok pâ den plats som ingen annan kan gâ för en
-Ater isterband med rödbettor
-Kan inte gâ i högklackat
-Skrattar ofta ensam
-Jag smygröker
-Tycker inte om min svärfamilj...alls

2 commentaires:

Unknown a dit…

Röker du???? Ajjabajja! Hi hi, lilla smygis där.

Anonyme a dit…

tredje gången gillt.. har problem med kommentarerna

Har samma utmaning inne hos mig :)