vendredi 28 novembre 2008

Tvâ mer saker

*Jag har dâlig självkänsla och jag har en abonnerad pâ min blogg direkt frâgar jag mig själv hur jag kan ha en abonnerad , jag som bara skrivet strunt.
Och det tredje är :
Tacka vet jag google som har blivit min bästa vän! jag googlar allt frân cancer sista stadiet, symptom pâ stress till resor till Israel eller North Carolina...jag vâgar mig inte pâ att stava staden Greensb......

Trevlig helg

3 commentaires:

Larssons a dit…

..oro stavas det gullet.
Idag skall vi frossa i svensk julmat och dricka glögg.
Vi hörs i veckan som kommer!

Anonyme a dit…

vaddå strunt? Det är ju jättekul att läsa. Är de tinte just det en blogg är? En massa strunt som man tror att andra är intresserade av att läsa - eller inte *ler*

Jag vet inte hur man abonnerar men jag har dig p min favoritlista iallafall ;)

*kram*
Lotte

Unknown a dit…

Jag gillar ditt strunt;)