lundi 26 janvier 2009

Dagens femma

-I gâr gjorde jag manikyr och pedikyr pâ mig själv men glömde att raka benen
-Det är MIN mândag med tjejerna
-Min bror har messat mig, det händer varannat âr ungefär! ...nej det gör det inte men ...det kan gâ nâgra mânader utan att vi hörs av
-I gâr tömde jag alla kartongerna som innehâller böcker och som kom frân mitt föräldrarhem, mina favorit böcker, Petunias skatt, NallePuh fâr besök, Paddington gâr ut, Katten som ât husmor, Kitty och odjuret, Pâ västfronten inget nytt, Den gamle och havet och Pappas örnlogslogg och mammas "man skall inte slâ ett barn", allt gick in i bokhyllan och det finns inte plats för Vs böcker ( han började pâ Stieg Larssons Män som hatar kvinnor, i Julas och är nu pâ sidan 70...) i den takten sâ tror jag att frâgan är löst... tvâ böcker om âret gâr in i bokhyllan!
-Pâ rean sâ hittade jag nâgot som jag gâtt och suktat över, en thékokare, men när jag tittade närmre pâ priset sâ hade det gâtt ned till 79€, för en liten modell, sâ det fick vara!

1 commentaire:

Boel a dit…

Nej!! Se den inte på SVT-web. Upptäckte den ligger i fel format.
Men jag har påpekat det så det rättas nog till under morrondagen.
:)
Vive la France utom tunnenlbanan!