mardi 13 janvier 2009

När känslorna gâr över till motsatsen av kärlek

Nu kan vi inte prata längre, jag tänker tillbaka till dagen dâ vi lunchade i hop eller när vi pratade i en halvtimme utan att säga dumma saker.
Nu är det 799€ som är grunden till sprickan, misstankar om vem som kan ha plockat ut de 23€ och när vi kan splitta dem. I gâr kom nog det ruttna körsbäret pâ grädden, en mail klockan 22H34, skicka checken sâ kan jag kanske gâ med pâ att ge dig tre veckors semester tillsammans med barnen.
Men nej, den här gângen sâ gav jag fan i att svara och om det är sâ personen ser det sâ kan han ha kvar barnen när vi övriga âker till Sverige i 3 veckor.
Det är ju inte jag som kommer att lida av det men än vad jag redan gör , utan tjejerna.
I morse när jag lämnat flickorna pâ bussen sâ krockade jag med tanken, tänk vad skönt det hade varit om det bara vad jag som förälder, och att jag förstâr de som blir förföljda av en förälder och bara tar barnen och drar.
Jag säger att jag förstâr i ett sett deras tanke men jag är inte med pâ det, jag skulle aldrig vilja att nâgon gjorde sâ mot mig....

Vad säger man mer, jag tror att igorans funkar gentemot sâdana kommentarer, men en gâng exfru för alltid exfru...
Om det inte är ramen , sâ är det checken och när det inte är checken sâ kommer att det bli nâgot annat....följ med min följetâng, vad kommer näst med G!

3 commentaires:

Larssons a dit…

Jag lovar dig att jag kommer aldrig glomma historien med ramen. Var start gumman.

Unknown a dit…

Nej usch och fy vad trist. Ska jag plocka fram vodoodockan sticka mellan benen?

Lillie plein damour a dit…

Ja historian om ramen gâr nog till historien, det finns nog inte mânga som brâkar om en ram, men vi jävlas för ingenting nästan, allt som kan göra den andra galen.....
Dosiss, ja om du har dockan framme och redo....sâ kör till!
Fniss.