mercredi 25 mars 2009

Förbjudna tankar

*En caramel macchiato, choklad muffins, mars, bounty, cocacola med körsbärssaft, och thé med socker, suck.....* tänker jag och tar en sked av 0% naturel yoghurt......och försöker att hitta njutningen.

6 commentaires:

Larssons a dit…

och idag är det våffeldagen och jag har ett våffeljärn men inget 220V uttag...

Lillie plein damour a dit…

Ah stackare, jag har en multiprise om du vill, jag kan UPSa den! Kram

Svensk chekchouka a dit…

det är nyttigt, försok att tänka i de sunda banorna istället för bantningsbanor. Jag äter sunt för att jag vill att kroppen ska mâ bra. Det gör den, mâr bättre alltsâ, med naturell yogourt istället för cola och mars...
Hâll ut!!!!

Larssons a dit…

Jag bjuder pa cyberkaffe till. Och hjortronsylt fran IKEA

Lillie plein damour a dit…

SC, precis sâ skall man ju tänka! Att det är ju för hälsans skull. Kram

Lillie plein damour a dit…

Larssons, ja tack till kadde men utan sylt! Puss