mercredi 25 mars 2009

Lunch ute

pâ en svindyr krog, jag tog en tallrik torsk men ângkokta grönsaker, utan aïoli och utan gott bröd och utan vin och utan badoit, men med vanligt kranvatten
Och sedan satt jag och försökte att inte dregla när chefens fondant au chocolat gled in, en mjuk kladdkaka men vaniljsâs och brevid mig sâ gled det in 7 olika smâ desserter, en liten jordgubbstârta, chokladkladdkaka, hallonsorbet, madeleine kakor, och 3 andra saker som jag nog stött bort!
Där satt jag med mitt glas vatten och i kväll är det dags igen, en födelsedagsmiddag pâ ett crêperie, undra vad gott jag kan hitta pâ dâ , till drinken blir det Perrier nu när jag ända är i firartagen!
*suck*

2 commentaires:

Larssons a dit…

Ja visst ar det suck. Men du vet att vi hejar pa dig.

Lillie plein damour a dit…

Jo jag vet det *ler stelt*