jeudi 5 mars 2009

Vad gör du om 10 âr?

Den frâgan fick jag pâ en anställningsintervju och i dag ställde jag frâgan, och fick svaret, ingen aning!
Jag svarade nog fel den dagen jag fick frâgan! Jag mâste googla lite pâ frâgor man kan ställa som fâr fram karaktären hos folk.
Mitt första intryck hos den här personen var kylan, men sedan i intervjun sâ var personen nervös och log stelt, jag kände inte nâgot men är nyfiken pâ vad chefen som 'känner' folk ganska fort och är snabb pâ att analysera en person, tycker.
Ocksâ är jag redan hungrig och mina stövlar gnisslar mot parketten! (mes bottes couinent sur le parquet)
Om nâgon vet vad couiner heter pâ svenska sâ vill jag gärna veta det.

2 commentaires:

annai a dit…

Hatar den frågan. Det är en sådan där fråga som för mig inte avslöjar något om personen förutom hur bra personen förberett intervjun.

Lillie plein damour a dit…

Precis sâ kan man ocksâ se det, när jag ställde frâgan sâ föll personens fasad och h*n skrattade nervöst.