mercredi 8 avril 2009

Regn

Det regnar, det är grâtt, pâ nyheterna är det bara negativa saker och pâ jobbet drunknar vi i jobb samtidigt som vi balanserar pâ en väldigt tunn lina ekonomiskt, kommer vi att klara det här, krisen har ju inte precis hjälpt oss, vi har precis bytt datasystem och jag är själv om att ta det vilket innebär väldigt lânga dagar, men jag gillar det jag gör och jobbar pâ, "ça passe ou ça casse" som man säger, "det gâr eller gâr av".
I morgon deklarerar jag och dagen kommer att bli lâng men jag mâste göra klart det i morgon, därför kommer jag att komma hem sent, väldigt sent.
V kniper men han tänker högt i bland..men men, det kommer nog bli bättre, om vi klarar oss.
För nâgra âr sedan kunde vi alla flyttat till London och jobbat därifrân, men det finns nu inga jobb kvar för oss....City är tomt!
Säger som Annai, âterkommer om jag har râd.

2 commentaires:

annai a dit…

Det är bara att kämpa vidare och hoppas att det vänder snart. Ingen idé att deppa ner sig. Det blir det inte bättre av.
Lycka till med deklarationen!

Lillie plein damour a dit…

I allt negativt sâ mâste man hitta positiva saker som, -2 kg eller att komma i ett par gamla jeans eller tanken pâ en mjukglass med strössel!