lundi 11 mai 2009

Min mamma hade Allt om mat och


en stor tjock fin kokbok, och jag har Anna Bergströms kokbok och Rachel Allens och alla printade franska matrecept frân Marmiton.org.

2 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Anna Bergenström är nog min favorit, hon skriver så varmt och levande. Dessutom brukar hennes recept vara pålitliga. Hinner nästan aldrig vare sig blogga eller kika runt, men när jag är här hos dig trivs jag så bra. Jag gillar dina funderingar, betraktelser och vardagsglimtar. Kram Eva.

Lillie plein damour a dit…

Du är fin Eva.
Jag tycker om hennes kokbok, och jag kommer ofta tillbaka till den kokboken jag fick av Pappa 1992, i helgen satt jag och bläddrade i den och provade 2 recept som jag inte provat innan.
En chokladkaka som blev torr och enchiladas som blev god.
Kram